سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام و المسلمین عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: امام حسین علیه السلام کار بزرگی انجام داد و با خون خود و فرزندانش و یارانش دین را زنده نگه داشت یعنی دین اسلام زنده شد، بعد از امام مکمل قیام عاشورا حضرت زینب (س) بود.

 

وی با بیان اینکه تکمیل کننده قیام عاشورا زینب کبری (س) است، افزود: نقش بانوان در طول تاریخ از حادثه عاشورا تا انقلاب اسلامی خیلی مشخص است مکمل قیام امام حسین (ع) نقش بصیرتی حضرت زینب (س) بود.

 

نمایند ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: اگر نقش موثر زنان در کربلا نبود و بخصوص نقش‌های کربلا و بعد از واقعه را ایفا نمی‌کردند امروز رسالت و اهداف عاشورا به دست ما نمی‌رسید ترویج پیام عاشورا از مهمترین نقش‌هایی است که در کربلا بر عهده زنان بود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز امام حسین جهانی شد، این جهانی شدن امام به خاطر عاشوراست و عاشورا هم به‌خاطر نقش روشنگری حضرت زینب سلام الله علیها است در طول این انقلاب اسلامی از صد و هفتاد و سه هزار شهید جنگ شش هزار نفر آنها خانم و زن هستند.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: امروز نقش زنان در غزه بی بدیل است این مادران در برابر غم دوری فرزند ، صبر پیشه کرده و دربرابر دشمن سر خم نمی‌کند، و مجاهدان راه خدا را در دامان خود تربیت می‌کنند.

 

وی ضمن اشاره به نقش زنان در پویایی جامعه تاکید کرد: اگر بخواهیم زن به آن نقش کلیدی خود برگردد و مثل فاطمه (س) و زینب(س) و خدیجه کبری شود شرطش این است که مثل آنها حجاب را رعایت کند و نقش بصیرتی و روشنگری خود را در جامعه مثل زینب کبری (س) ادا بنماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی