سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹دکتر حامد صادقی سطری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر اظهار داشت: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه سنقروکلیایی به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مبنی بر اینکه گروهی از افراد اقدام به مخلوط کردن خاک بنتونیت و ماسه با گندم به مقدار سنگین نموده سپس بارگیری و تحویل سیلوهای مختلف می‌نمایند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادسرای شهرستان قرار گرفت.

 

🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: در اقدامی غافلگیرانه و میدانی با حضور جانشین دادستان در معیت مرجع انتظامی شهرستان، مکان وقوع جرم پلمب و وسایل باری همگی توقیف و متهمین پس از حضور در دادسرا و بازجوئی به اتهام بزه اخلال در نظام اقتصادی از طریق تضییع محصول کشاورزی و اخلال در روند توزیع محصول استراتژیک گندم و تهدید علیه بهداشت عمومی با قرار متناسب قانونی روانه زندان گردیدند.

 

🔹صادقی سطری تأکید داشت: دادسرای شهرستان سنقروکلیایی با کسانی که به هر نحو بخواهند در نظام اقتصادی محصولات کشاورزی اخلال ایجاد نمایند و مرتکب جرائمی گردند که محصولات کشاورزی مورد تضییع و بهداشت عمومی را در مخاطره قرار دهند با جدیت و قاطعیت برخورد قانونی می‌نماید و با چنین مجرمینی هیچگونه مسامحه ای نخواهد شد.

 

🔸دادستان عمومی و انقلاب سنقروکلیایی ضمن تشکر از ضابطین عام و خاص که حقوق عامه مردم را مورد پیگیری قرار داده و در حفظ و صیانت آن با دستگاه قضائی همکاری تام و تمام دارند، تشکر و قدردانی نمود.

 

🔹وی در پایان تأکید داشت: مسئولان متولی نیز مکلفند در موضوعات مرتبط، تخلفات و جرائم حوزه تحت تصدی خود را به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گزارش نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی