سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر حجت الاسلام و المسلمین الله رضا اکبری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: کسانی که اهل صبر وحساب و کتاب پاکی داشته باشند روز قیامت روز عزت آنهاست روز درجه گرفتن آنها از دست با کرامت پروردگار عالم است.

 

وی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز هفته دولت افزود: عزیزانی که در جایگاه خود به مردم خدمت می‌کنند موجب می‌شوند امورات کشور با اقتدار پیش برود.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد : با تلاش دولتمردان ما اربعین حسینی امسال همچون هرسال باشکوه برگزار شده و تمام تمهیدات و خدمات رسانی ها از جمله برق، گاز، خطوط انتقال آب و امنیت راه های مواصلاتی برای زوار و مردم فراهم بود.

 

وی ضمن اشاره به تشکیل کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: با همکاری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم همه وزرا رای اعتماد گرفتن و کار دولت چهاردهم شروع شد.

 

حجت الاسلام اکبری ضمن ارزوی توفیق برای کابینه دولت چهاردهم ابراز داشت: برخی افراد کابینه سابقه در فتنه دارند و بر علیه اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موضع گرفتند رئیس جمهور محترم که پرچم وفاق ملی را بلند کرده است باید کسانی که مسئله دار هستند را به عنوان وزیر معرفی نکند.

 

وی ضمن اشاره به سخن حضرت امام خمینی ره افزود: “نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد” از نمایندگان محترم در مجلس انتظار می‌رفت افرادی که سابقه در فتنه و علیه نظام بودن را کنار می‌زدند.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان ادامه داد: بعضی از رهبری معظم مایه گذاشتند و برخی هم با ساده لوحی این حرف را پذیرفتند این خطا بود اما ما این گونه تحلیل می‌کنیم می‌گوییم حتماً نمایندگان این ملت با رای اعتماد به وزار خواسته‌اند آن حسن ظن خودشان را به دولت ثابت کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی