سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کشف گوشت قرمز و مرغ فاسد در سنقروکلیایی

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۱۱ ب.ظ

 

سرهنگ "فرامرز منصوری از توقیف دو دستگاه خودرو سواری سمند و پراید و کشف مقدار 210 کیلوگرم گوشت قرمز و مرغ فاسد به ارزش 451 میلیون ریال خبر داد.

 

وی اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 شهرستان سنقروکلیایی حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه سواری سمند و پراید مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی مقدار 160 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و 50 کیلوگرم گوشت قرمز فاسد را کشف کردند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا دو نفر دستگیر و دو دستگاه سواری سمند و پراید توقیف ، توسط اداره دامپزشکی شهرستان به علت عدم بهداشت امحاء گردید تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی آن را 451 میلیون ریال برآورد کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاها خارج از شبکه توزیع و بدون مجوز قانونی، موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی