سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

به گزارش خبرنگار سهیل سنقر ،حجت الاسلام و المسلمین الله رضا اکبری در خطبه های این هفته شهرستان سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت :کسانی که متقی هستند گفتار آن‌ها در یک چهارچوب زیبا ادا می‌شود هر حرفی بر زبانشان جاری نمی‌کنند و از طرفی ، کسانی که متقین نعمت بر آنها تداوم پیدا می‌کند.

 

خطیب نمازجمعه شهرستان ضمن اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیل حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب افرود: مقام معظم رهبری رأی شما مردم رشید ایران اسلامی را تنفیذ کرد و جناب آقای دکتر پزشکیان را به عنوان رئیس ظهور منتخب منصوب فرمودند جلسه تحلیف هم با عزت وحضور ۱۱۰ گروه و هیئت و مقام خارجی از ۱۰۰ کشور با امنیت کامل برگزار شد.

 

وی ضمن ابراز تاسف و تسلیت شهادت مجاهد “اسماعیل هنیه” خاطرنشان کرد: ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس صهیونیست قلب ملت ایران و احساسات امت اسلام را جریحه دار کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در ادامه بیان کرد : اعضای خانواده اسماعیل هنیه این مجاهد نسوه، قلب امت اسلام، توسط خبیث ترین دشمن مومنان به شهادت رسید اگر در جای دیگر شهید می‌شد خونخواه جدی نداشت.

 

وی ضمن ابراز تأسف از سکوت رسانه ای عالم افزود : ۴۰ هزار شهید مظلوم غزه که زن و مرد و پیر و جوان مخصوصاً ۱۶ هزار کودک شهید و فریادهای استغاثه انها به جایی نمی‌رسد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان در پی جنایات خبیثانه رژیم غاصب خاطر نشان کرد: رئیس ، نخست وزیر حکومت جعلی اسرائیل این حیوانات انسان نما برای جنایتشان کف زدن، ایستادند اما بدانند این جنایات خونخواه دارد و پرچم حمایت و خونخواهی بلند است.

 

اکبری ضمن اشاره به سخن مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبری در رابطه با فلسطین فرمودند” فلسطین کلید رمزآلود فرج است یعنی به فرج امام زمان علیه السلام ربط دارد” این وعده خداست این وعده دارد اتفاق می‌افتد این وحدت بین بین شیعه و سنی را شما دست کم نگیرید.

 

وی در پایان تأکید کرد: انتقام خواهیم گرفت انتقام هم مثل وعده صادق محدود نخواهد بود و این انتقام تحقق پیدا نمی‌کند مگر با نابودی کامل اسرائیل، کسانی که مورد عنایت خدا هستند اینها هم حیاتشان مایه عزت اسلام و مسلمین است و شهادتشان همچون شهادت اسماعیل هنیه، موجب ایجاد وحدت اقتدار و عظمت در بین امت اسلام و شکست و سراسیمگی در بین امت کفر خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی