سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹به گزارش سهیل سنقر دادستان شهرستان سنقروکلیایی از مناطق مورد حریق و تحقیقات در راستای جمع‌آوری ادله و مدارک علیه کسانی که مبادرت به آتش مزارع یا جارسوزی محیط زیست و منابع و اراضی ملی را می‌نمایند، بازدید میدانی به‌عمل آورد.

 

🔸دکتر حامد صادقی سطری به همراهی اکیپ‌های انتظامی، منطقه‌های مورد حریق از جمله زنگنه و عباس آباد، مزراله سطر و باغ‌های اوچ دیرمان سنقر را مورد بازرسی میدانی قرار داد.

 

🔹وی ضمن اعلام دستگیری عاملان حریق مزراله سطر و عباس آباد و زنگنه، و برخورد قانونی با آنان، تأکید کرد: به مراجع انتظامی و ضابطین تخصصی دستور اکید داده شده است در صورت مشاهده هرکس مبادرت به آتش سوزی موارد مذکور می‌نماید بلافاصله دستگیر و از مقام قضائی کسب تکلیف شود.

 

🔸دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنقروکلیایی در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر گفت: به زارعان شهرستان تخلف بودن جارسوزی را هشدار داده‌ایم، اگرچه تخلف بودن آتش زدن پس‌چر مزارع به کشاورزان ابلاغ شده است، اما هنوز هم هستند کشاورزانی که به این هشدار‌ها بی‌توجهی می‌کنند. با این وصف ضابطین عام و خاص مکلفند به محض هر گونه ایجاد آتش سوزی فرد خاطی را دستگیر و از مقام قضائی کسب تکلیف نمایند.

 

🔹وی ابراز داشت: بر اساس ماده «۲۰» قانون هوای پاک سوزاندن بقایای گیاهی پس از برداشت محصولات کشاورزی جرم است و متخلف حسب مورد به جزای نقدی درجه شش موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی