سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

🔹مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در روزهای اخیر افزایش قابل توجه دمای هوا در سراسر کشور را تجربه کرده‌ایم، به طوری که کمینه دمای هوای ۷۰ درصد از استان‌ های کشور افزایش ۲ درجه‌ای را به ثبت رسانده است.

 

"رضا داودی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بی سابقه دمای هوا در روزهای اخیر و ثبت رکورد گرم ترین ماه های سال اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و افزایش دمای هوا و به تبع آن نیاز هم استانی های عزیز به مصرف بیشتر آب، لزوم مدیریت بهینه مصرف آب دو چندان می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی در جهت خدمت گزاری به عزاداران حسینی انجام خواهد داد اما یقیناً گذر موفق از این روزهای گرم تنها به مدد و همکاری همه مردم فهیم در شهرها و روستاهای استان میسر خواهد بود. 

 

مدیرعامل شرکت آبفا استان در پایان از عموم هم استانی های عزیز درخواست کرد؛ با مدیریت مصرف آب در شبانه روز با این شرکت همکاری نمایند تا در ساعات اوج گرما، مشکلی در تأمین آب در سراسر استان پیش نیاید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی