سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با خبرنگار سهیل سنقر با اشاره به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: امروز چادر به سر داشتن و رعایت عفاف و حجاب نوعی جهاد پرفضیلت با دشمنان و مجاهدت است و کسانی نیز که برای حفظ آن و پشتیبانی از آن فعالیت می کنند در این مسیر قدم برداشته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: دشمنان درصدد شکستن حرمت خانواده ها هستند و می‌خواهند کانون خانواده ها را با ترویج بی‌حجابی متلاشی کنند و این حساسیت موضوع را مشخص می کند.

 

وی تأکید داشت: امروزه فضای رسانه‌ای و مجازی یکی از عواملی هستند که افراد را به تغییر ارزش‌ها و سبک زندگی ترغیب می‌کند لذا می‌طلبد از این ظرفیت بزرگ در جهت ترویج و نهادینه ساختن فرهنگ اسلامی و فرهنگ حجاب استفاده کرد.

 

سرهنگ یاری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است کسی که در جامعه حجاب دارد سرافکنده شود، تصریح کرد: مسئله عفاف و حجاب باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه در مسئله حجاب و عفاف تبیین و روشنگری یک اصل و رکن است، اظهار داشت: لازم است نقشه دشمن را در بحث عفاف و حجاب برای مردم تبیین و برنامه محور کار کنیم و سعی کنیم میراث و یادگار فرهنگ و حجاب حفظ شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی