سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان امروز چهارشنبه به ریاست استاندار کرمانشاه تشکیل و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر استقرار یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، مصوباتی برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت های تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی به تصویب رسید.

 

🔸مصوبات و تصمیمات این جلسه شامل تعطیلی و دورکاری روزهای پنچ شنبه ۲۱ و ۲۸ تیرماه و همچنین دو ساعت تعجیل در خروج و دورکاری در روزهای شنبه ۲۳، یکشنبه ۲۴ و چهارشنبه ۲۷ تیرماه می باشد و همچنین ادارات و دستگاه های اجرایی موظف به نصب ژنراتور دیزل شدند.

 

🔹استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: همگی موظف به اتخاذ تصمیمات مهم برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت های تولیدی در بخش های صنعتی و کشاورزی در راستای عدم ایجاد مشکل در چرخه اقتصادی و کمک به اشتغال استان هستیم.

 

🔸محمدطیب صحرایی افزود: این تصمیمات و مصوبات به منظور افزایش ذخیره انرژی برای پایداری شبکه برق شکل می گیرد.

 

🔹تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان های دولتی به استثنای دستگاه های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز ستاد مدیریت بحران استان می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی