سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سرهنگ پاسدار شهرام یاری در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: انتخابات به‌عنوان حق اجتماعی، یک وظیفه و تکلیف شرعی است که باید نسبت به شرکت و ادای تکلیف اهتمام ویژه داشت.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر ادامه داد: با توجه در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ پانزدهم تیرماه بایستی ملت ایران از حق تعیین سرنوشت خود استفاده کنند.

 

وی شرکت در انتخابات را از حساس‌ترین لحظات تاریخ کشور برای تعین سرنوشت چهارساله یادکرد و خاطرنشان کرد: آحاد ملت ایران به ویژه مردم مؤمن و بصیر و آگاه ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان سنقروکلیایی با حضور در انتخابات آینده خویش را ترسیم و از حق تعیین سرنوشت خود استفاده می‌کنند.

 

سرهنگ یاری شرکت در انتخابات را از مؤلفه‌های مردم سالاری دینی برشمرد و افزود: پشتوانه قدرت انقلاب با حضور گسترده مردم در انتخابات است لذا برای فتح قله یعنی حماسه پانزده تیرماه بایستی جهاد کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان از حضور ملت ما در عرصه انتخابات ترس و واهمه دارند عنوان کرد: به هر میزان که حضور ملت و مردم عزیز ما در انتخابات گسترده باشد تولید قدرت نرم برای نظام اسلامی بیشتر خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت: دوام انقلاب، قوام انقلاب، عزت ملت، دیپلماسی عزتمندانه و در یک کلام کلید حل مشکلات با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد‌.

 

وی گفت: حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان و تقویت وحدت ملی می‌شود.

 

سرهنگ یاری در پایان تأکید کرد: حماسه دیگری در شهرستان سنقر در پانزدهم تیرماه با حضور گسترده و با شکوه و آگاهانه مردم ان‌شالله رقم خواهد خورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی