سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

 

 اینجانب مسلم پاشایی به عنوان خادم اصناف و بازاریان شریف این روز بزرگ و خجسته را به خانواده ی بزرگ اصناف شهرستان سنقر و کلیایی تبریک عرض می نمایم.

 

بدون شک نقش بی بدیل اصناف کشور بر کسی پوشیده نیست، 

این تشکل مردمی در همه ی ادوار تاریخ نقش موثر و تاثیرگذاری در کشور داشته و دارد، اصناف به عنوان بزرگترین بخش خصوصی اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود.

 

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، علیرغم وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه و یک طرفه اجانب استکبار، اصناف کشور متعهد و ولایت محور در راستای اطاعت از مقام معظم رهبری، رهنمودهای معظم له را سرلوحه ی کار و فصل الخطاب فعالیت های جاری قرارداده و خواهند داد.

 

امیدواریم در روز اصناف، دولت مردان به نقش ویژه ی بازار برای رفع مشکلات کشور از جمله بیکاری توجه بیشتری نمایند و با تعامل بیشتر با مسئولین اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، زمینه را برای رونق تولید و عدالت اجتماعی بهتر فراهم سازند

 

در پایان یک بار دیگر روز اصناف را به بازاریان شریف شهرستان سنقر و کلیایی تبریک عرض نموده امیدوارم با همکاری و تعامل بیشتر مسئولین با اتاق اصناف گام‌های اساسی و مثمرثمری برای رفع مشکلات جامعه بزرگ اصناف این شهرستان برداشته شود.

 

*پاینده باد ایران اسلامی.

*مسلم پاشایی* 

*رئیس اتاق اصناف شهرستان سنقر و کلیایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی