سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

ضرورت انتخاب رئیس‌جمهور اصلح

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۱۲ ب.ظ

حجت الاسلام و المسلمین اله رضا اکبری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: بدانید که شما خدا را ملاقات خواهید کرد منتهی در آن ملاقات بعضی‌ها سرافکنده هستند بعضی‌ها گویا غبار و خاک و ظلمت بر چهره آنها نمودار می‌شود ولی آن‌هایی که خندانند این‌ها نور می‌دهد.

 

وی ضمن اشاره  و تبریک به مناسبت روز اول ماه ذی‌الحجه روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها افزود: کسانیکه که خود را دوستدار اهل بیت می‌بینند باید به ازدواج جوانان بیشتر بها بدهند و شرایط ازدواج را تسهیل کنند و در ترویج  این سنت حسنه قدم بردارند و درجهت رفع موانع ازدواج جوانان اقدام کنند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی تسهیلات برای ازدواج و فرزندآوری را از اقدامات شایسته و به جا دولت آیت الله رییسی برشمردند و عنوان کرد: بانک‌ها پیشتاز باشند و پرداخت وام های ازدواج ، زوج ها را زودتر پرداخت نمایند.

 

وی ضمن توصیه به خانواده های دارای فرزند در سن ازدواج تأکید کرد: اگر می‌بینید شخصی  فردی دیندار و امانت دار هست فرزند خود را به ازدواج با او درآورید در این شرایط اقتصادی جامعه برای ازدواج جوانان مانع تراشی نکنید دنبال مهریه های سنگین و تجملات نباشید چراکه بالا رفتن سن ازدواج موجب فساد می‌شود.

 

حجت الاسلام اکبری ضمن اشاره به مناسبت  روز پنجشنبه شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعود خاطر نشان کرد: من وقتی می‌بینم زائران خانه خدا با اون معنویت مشغول طواف هستند  از یک جهت خوشحال می‌شوم طاعت و بندگی خدا زیارت خانه خدا اعمال حج ولی از یک طرف میبینید و بین الله یک احساس بدی به من دست می‌دهد شما نگاه کنید در فلسطین چه خبر است.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: نزدیک ۲ میلیون مسلمان بدون جرم و گناه از زمین و آسمان  به شهادت می‌رسند هیچ آب و غذایی برا استفاده ندارند و سازمان ملل و برخی حکام هم در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده، وقتی هیچ تعصب و غیرتی در دفاع از مظلومین عالم نباشد این زیارت‌ها و طواف ارزش معنوی نخواهد داشت. 

 

خطیب نمازجمعه شهرستان ضمن محکومیت این جنایات افزود: خدای متعال می‌فرماید  کعبه و حج برای قیام الناس برای قیام مردم است یعنی، باید محل قیام باشد یعنی اعمال حج باید سر مسلمانان را در عالم بلند کند یعنی در این کنگره عظیم حج اگر گروهی از مسلمانان زیر فشار دشمنان باشند اینجا باید تصمیم‌گیری بشود.

 

وی ضمن تأکید بر انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: کسی را انتخاب کنید که به او افتخار کنید نه کسی که اجیر غرب و در عوض به جای خدمت به مردم خیانت کند شورای نگهبان وظیفه خودش را انجام می‌دهد و وظیفه ما هم بسیار سنگین است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی