سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

🔹به گزارش خبرنگار سهیل سنقر سرکشی از ایثارگران و بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان سنقروکلیایی با حضور فرمانده سپاه ناحیه سنقر و رئیس اداره بازنشستگان نیروهای مسلح استان کرمانشاه و مسئول وابستگان سپاه، ارتش و فراجا شهرستان انجام شد.

 

🔸سرهنگ پاسدار شهرام یاری با بیان اینکه امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهداست اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

 

🔹فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیده و آسمانی شدند.

 

🔸سرهنگ یاری در دیدار با خانواده های ایثارگران و بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به این مطلب که دیدار و سرکشی به خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران؛ جزئی از اهداف و دغدغه های ماست گفت: بازماندگان شهداء، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمت‌گزاری به آنان پیش قدم شده و ایثار آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

🔹وی تأکید داشت: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ آرمان‌های شهداء را زنده نگه داریم و با سرکشی و دیدار با خانواده شهداء، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان تنها می توانیم به گفتگو با خانواده این عزیزان، بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آن ها را جبران خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی