سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

حجت الاسلام والمسلمین میلاد فرهنگیان طی یادداشتی نوشت : دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بار دیگر به میدان آمده اند تا خباثت و پلیدے خود را برای ملت به عرصه نمایش بگذارند .

 

فتنه اے که جامعه امروز ما گرفتار آن شده‌است یک سناریو از پیش طراحے شده توسط دشمنان ایران اسلامے مے باشد که این بار با کمک فریب خوردگان وطن فروشی که نقش اپوزسیون به خود گرفته اند به اجرا درآورده‌ است. 

 

دشمنان ایران اسلامے بعد از آنکه فهمیدند قادر به ضربه زدن به این کشور با تهدیدات و حملات نظامے نیستند درصدد آمدند تا بوسیله عُمله هاے وطن فروش و فاسد خود در داخل کشور با تطمیع آنها نقشه نا تمام خود را تمام کنند و هرآنچه در توان داشتند را از جمله تروریست های تکفیری ، تجزیه طلب ها ، منافقین ، سلطنت طلبان و... را در طبق اخلاص قرار دادند و آنان را به کف میدان آوردند و به هر گونه اقدامات وحشیگرانه ای متوسل شدند تا به زعم باطل خود کار نظام را به اتمام برسانند اما به سد محکم و عظیم مدافعین حریم کشور برخوردند و پاسخے محکم و دندان شکن دریافت کردند.

 

 

دشمنان این ملت بارها ثابت کره اند که به هر بهانه اے بدنبال ایجاد فتنه و آشوب و ناامنی در این کشور هستند و هر بار که توطئه‌اے پلید خود را بر علیه ملت ایران به اجرا در آورده اند جز خفت و خواری چیزی عائد آنان نگردید.

 

ملت ایران با تمام انتقادات و نارضایتی هایی که نسبت به بعضی از مسائل و مشکلات کشور دارند اما همواره حامے و پشتیبان نظامے که برآمده از بطن مردم است و با خون هزاران شهید آبیارے شده است خواهند بود و هرگز اجازه نخواهند داد اجنبے ها براے این ملت تصمیم گیرے کنند.

 

علت دشمنی دشمنان با این ملت وجود ایران قوی و مقتدری می باشد که دست اجانب و فرصت طلبانی که بر سرمایه های این ملت چمبره زده بودند را کوتاه کرد و دشمنان خود را بیش از پیش مایوس کرده است و این خفت و خواری برای دشمنان می باشد که برای نابودی این نظام دست به دامن چند شخص بی هویت و معلوم الحال فاسد شده اند. 

 

نظام مقدس جمهورے اسلامے آنقدر مقتدر و با صلابت شده است که افراد بے ریشه و بے هویت نخواهند توانست او را از پاے در آورد و هر آنکس براے نابودے این انقلاب تلاش کرد خود به ورطه نابودے و اضمحلال کشیده شد .

 

جوانان غیور این کشور هشت سال با دستان خالے در مقابل جهان ایستادگے و مقاومت کردند و در دهه ۶۰ تفاله های منافقین را تار و مار کردند و در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و فتنه های اخیر طومار فتنه گران را در هم کوبیدن و برچیدن فتنه ای که توسط عده ای سلبریتی معلوم الحال و بی خاصیت در حال اجرا می باشد برای نظام چنان دشوار نیست اما نظام اسلامی همواره بدنبال هدایت و رافت اسلامی بوده و هرگاه نیروهای امنیتی و ملت حزب الهی احساس خطر کنند طومار فتنه گران را در هم خواهند پیچید.

 

ملت جمهوری اسلامی ایران با حضور حماسی و تاریخی خود همواره پشتیبان نظامی ولایی و حافظ و نگهبان خون شهیدان بوده اند و همواره موجب یاس و ناامیدی دشمنان گشته اند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی