سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

سهیل سنقر

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان سنقروکلیایی

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی با حضور معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در دفتر فرماندار سنقر برگزار شد.

 

در این مراسم فرماندار شهرستان سنقروکلیایی ضمن تقدیر از رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، با اشاره به تعامل و تساهل ایشان، دوران ریاست بر این اداره را دوران موفقی اعلام کرد.

 

غلامرضا مرتضوی در ادامه حضور رئیس جدید این اداره را نوید بخش روزهای خوب برای اهالی فرهنگ و هنر شهرستان سنقروکلیایی عنوان کرد و افزود : سپردن سکان فرهنگ و هنر شهرستان به دست فردی که از جنس خود اهالی فرهنگ و هنر است می تواند دغدغه این قشر را بهتر به مسئولین انتقال دهد.

 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست ضمن تقدیر از نگاه حمایتی فرماندار شهرستان نسبت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوران ایشان را یکی از فرازهای موفق این اداره با فرمانداری بیان کرد و افزود : این نگاه حمایتی در دوران ریاست جدید این اداره می‌تواند به پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری این شهرستان یاری رساند.

 

مظفر تیموری در ادامه ضمن تقدیر از رئیس پیشین، از تعامل سازنده ایشان با ادارات و دوری از هرگونه تنش را از نقاط قوت ایشان دانست و ابراز امیدواری کرد در دوران ریاست جدید ضمن پیگیری این رویه، ایشان بتواند با تجربه خود اهداف فرهنگی مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این شهر پیگیری کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : با اشاره به شناخت کاملی که رئیس جدید این اداره از نقاط ضعف و قوت فرهنگی شهرستان و نیز با اشاره به مسئولیت های انقلابی ایشان در دو نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نیز بسیج هنرمندان، که در کارنامه مدیریتی خود دارد ان شاءالله بتواند منشاء خیر و برکت برای شهرستان سنقروکلیایی باشد.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از محمد رضا کماسی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر و علی حشمتی به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد اسلامی معرفی گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی